خرید فالوور اینستاگرام

ساخت وبلاگ

این روزها دیگر همه‌ی کاربران همیشگی اینستاگرام حداقل یک بار تیک آبی معروف اینستاگرام را مشاهده کرده‌اند. شاید فکر کنید که این تیک فقط برای افراد مشهور در سطح جهان صادر می‌شود اما تجربه نشان داده است که یک پیج با 6000 فالوور و فقط به خاطر محبوبیت خود بین مردم توانسته این تیک را دریافت کند. البته به دست آوردن این تیک جادویی کمی سخت است اما اینطور نیست که نشدنی و غیر ممکن باشد. بنابراین اگر شما از جمله افرادی هستید که به شدت به دنبال به دست آوردن تایید رسمی اینستاگرام‌اید، پیشنهاد می‌کنم که این نکات که از سوی کارشناسان سایت بای فالوور ذکر شده‌است را مد نظر قرار دهید.

در این مقاله نکات مهم و ضروری برای دریافت این تیک را به شما معرفی خواهیم کرد. پس با ما همراه باشید.

چرا تیک آبی اینستاگرام به وجود آمد؟

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که اصلا چرا این تیک آبی معروف به وجود آمده است. جالب است بدانید که در سال 2018 تعداد کاربران اینستاگرام به بیش از 1 میلیارد نفر رسید. در این شلوغی‌ها واضح است که تعداد معدودی از افراد پیج تقلبی یک شخص معروف را ساخته و از این طریق اقدام به کلاه‌برداری و شیادی کنند. به همین خاطر اینستاگرام امکانی به نام تیک آبی را به وجود آورد و این تیک را فقط به کسانی می‌دهد که هویت خود را برای این مجموعه کاملا مشخص کرده باشند.

حالا این تیک (Verified Badge) به وجود آمده تا در کنار پروفایل هر شخص واقعی و معروف قرار بگیرد. این تیک سبب می‌شود کسانی که به دنبال پیج یک شخص خاص هستند به راحتی بتوانند او را پیدا کنند. استفاده از این تیک فایده‌ی دیگری ندارد جز کلاس گذاشتن! با این حال چند نکته‌ی مهم در راه دریافت آن از نقطه نظر متخصصان سایت بای فالوور را بیان خواهیم کرد.

چه کسانی می‌توانند این تیک را دریافت کنند؟

خود اینستاگرام اعلام کرده است که سلبریتی‌ها، برندهای پرطرفدار و نهاد‌های عمومی می‌توانند این تیک را دریافت کنند. با این حال تجربه نشان داده که افراد معمولی که طرفداران خیلی زیادی هم ندارند می‌توانند این تیک را بگیرند. معلوم نیست که روش آن‌ها برای دریافت این تیک چه بوده است. به هر حال از آنجایی که مرز اینستاگرام برای اعطای این تیک چندان مشخص نیست لذا شما هم می‌توانید تیری در تاریکی پرتاب کنید! خدا را چه دیدید! شاید به شما هم تیک آبی دادند.

برای دریافت این تیک چه نکاتی مهم است؟

همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم، دریافت تیک آبی اینستاگرام و تایید رسمی این مجموعه شدنی است. اما نکته اصلی این است که شما باید از روش‌های صحیح برای افزایش دنبال‌کننده‌های خود و مشهور شدن در سطح جامعه استفاده کنید. در این جا به نکاتی که متخصصان بای فالوور به آن اشاره کرده‌اند، توجه فرمایید!

 

تیک ابی اینستاگرام

 

تعداد دنبال‌کننده‌های صفحه اینستاگرام شما باید زیاد باشد

ما در چند پاراگراف قبلی گفتیم که حتی یک پیج با فالوورهای کم هم می‌تواند تیک آبی را دریافت کند اما احتمال به وقوع پیوستن ان واقعا کم است. به همین خاطر لازم است که در اولین گام به فکر افزایش تعداد فالوورهای خود باشید. البته در این راه باید از شیوه‌های صحیح استفاده کنید و دور زدن اینستاگرام را فراموش کنید. استفاده از فالوورهای فیک به هیچ وجه توصیه نمی‌شود. بهتر است به جای عجله کمی صبور باشید و از روش‌های گوناگون فالوورهای واقعی خود را زیاد کنید.

در اینستاگرام فعالیت مثبت داشته باشید

متاسفانه اخیرا رایج شده که افراد از روش‌های منفی برای این که تعداد فالوورهای خود را زیاد کنند یا جلب توجه به سوی خود استفاده می‌کنند. از جمله رفتارهای ناشایست یا فحاشی در صفحات مختلف و ... . اگر شما هم در دسته‌ی این افراد باشید باید دور تیک آبی را به طور کلی خط بکشید. به این خاطر که اینستاگرام برای اعطای تیک آبی به سابقه‌ی فعالیت شما در این شبکه‌ی اجتماعی توجه می‌کند و اگر این سابقه پاک نباشد به شما تیک داده نمی‌شود. پیشنهاد می‌شود حتی اگر تیک آبی نمی‌خواهید هم ادب و نزاکت را در این شبکه‌ی اجتماعی رعایت کنید.

وصل شدن به افراد معروف

ممکن است این کار کمی دور از دسترس به نظر برسد. اما اگر بتوانید در بخش کامنت‌ها توجه حساب‌های افراد مشهور که خودشان دارای تیک آبی هستند را به خود جلب کنید، تاثیر بسیار زیادی در دریافت تیک آبی برای شما خواهد داشت. همچنین اگر افراد مشهور پیج شما را تبلیغ کنند، خیلی سریع‌تر توسط اینستاگرام شناسایی می‎شوید. اگر کسب‌و‌کار خاصی دارید بهتر است که به سلبریتی‌های نزدیک همان حوزه، پست‌ها و محصولات خود را ارسال کنید. شاید آن‌ها شما را تبلیغ کردند و تعداد زیادی فالوور و از آن مهم‌تر توجه اینستاگرام را به سوی خود جلب خواهید کرد.

نشان دهید که برای شما پیج فیک ساخته‌اند

همانطور که در ابتدای نوشته به آن اشاره کردیم، تیک آبی برای تشخیص پیج اصلی از پیج‌های فیکی است که برای آن ساخته شده استفاده می‌شود. حالا شما می‌توانید خود با ساخت پیج فیک خودتان! می‌توانید به اینستاگرام بگویید که برای شما پیج‌های تقلبی ساخته‌اند و قصد سوء استفاده از نام و نشان شما دارند. اما توجه داشته باشید که برای این کار باید از گوشی‌ها و اتصال‌های مختلف شبکه استفاده کنید. چرا که اینستاگرام خیلی راحت می‌تواند رد شما را بگیرد و متوجه شود که خودتان اقدام به ساخت پیج فیک کرده‌اید.

خبرساز شوید

شاید این روش کمی عجیب به نظر برسد و واقعا هم همین طور است. برای اکثر مردم انجام چنین کاری غیر ممکن به نظر می‌رسد اما این کار یکی از بهترین روش‌ها برای تایید رسمی اینستاگرام است. کارشناسان بای فالوور پیشنهاد می‌کنند که از هر فرصتی برای قرار گرفتن در خبرگزاری‌ها استفاده کنید. چرا که اینستاگرام به فعالیت شما خارج از این شبکه‌ی اجتماعی هم توجه می‌کند.

 

سخن پایانی

در این نوشتار کوتاه سعی کردیم تا چند عامل مهم برای این که بتوانید تیک آبی اینستاگرام را دریافت کنید را بررسی کنیم. شاید فکر کنید که این راه‌حل‌ها اصلا دقیق نیستند. بله همینطور است. به این خاطر که هیچ راه قطعی برای دریافت این تیک وجود ندارد. کارشناسان بای فالوور پیشنهاد می‌کنند که با خبرسازی و افزایش تعداد فالوورهای خود شانس خود برای دریافت این تیک را افزایش دهید.

 

خرید فالوور اینستاگرام...
ما را در سایت خرید فالوور اینستاگرام دنبال می کنید

برچسب : بای فالوور , تیک آبی اینستاگرام , تاییده رسمی اینستاگرام , دریافت تیک آبی اینستاگرام, نویسنده : buyfollower buyfollowerco1 بازدید : 152 تاريخ : پنجشنبه 9 ارديبهشت 1400 ساعت: 23:12